Persbericht - Directiewisseling Versluys Groep

Bodegraven, 11 december 2020

Versluys Groep maakt bekend dat de heer Teus de Wit per 1 januari 2021 in verband met zijn pensionering terugtreedt als algemeen directeur van Versluys Groep.

De algehele leiding van het bedrijf wordt per deze datum overgenomen door de nieuwe statutair directeur de heer Jan de Boer (thans voorzitter directeur van KWS b.v., onderdeel van VolkerWessels).

Met de benoeming van de heer De Boer bestaat het directieteam van de Versluys Groep verder uit Patrick van Wijngaarden (directeur Aannemers- en Wegenbouwbedrijf Versluys & Zoon B.V.), Remco Mur (directeur Versluys Verkeerstechniek B.V.) en Sylvia van den Berg (financieel directeur).

Versluys Groep, als familiebedrijf al sinds 1898 actief op het gebied van aanleg en onderhoud van wegen in Hollands Midden, is een modern en goed geoutilleerd wegenbouw- en verkeerstechniekbedrijf dat de laatste decennia landelijk werkt en gestaag groeit. Met de komst van Jan de Boer wil Versluys Groep haar toonaangevende positie in de sector bestendigen en verder uitbouwen.

De heer De Wit blijft verbonden aan de Versluys Groep vanuit zijn rol als voorzitter bij de STAK (Stichting Aandeelhouders Kantoor) van de onderneming.

Teus de Wit Versluys Groep  Jan de Boer Versluys Groep

Teus de Wit                                  Jan de Boer

Uw weg is bij Versluys
in goede handen

Versluys & Zoon is samen met haar dochters en deelnemingen een complete wegenbouwer met alle disciplines in eigen huis. Wij verzorgen voor onze opdrachtgevers het ontwerp, de constructie en de uitvoering van hun infrastructurele werken. Onze expertise op het gebied van onderhoud van asfaltwegen is de basis voor weginspecties en daaraan gekoppeld wegbeheerplannen en meerjarige onderhoudsovereenkomsten.

Verkeerstechniek overal onmisbaar!

Versluys Verkeerstechniek BV zorgt voor een veilige uitvoering van de wegwerkzaamheden. Dit doen wij door het plaatsen, onderhouden en verwijderen van (tijdelijke) wegbebakeningmaterialen. Dé kracht van Versluys Verkeerstechniek is dat wij daadkrachtig en adequaat op acute situaties inspelen. Denk hierbij aan calamiteiten en storingen waarbij in korte tijd een verkeersmaatregel moet worden getroffen.

Persbericht - Directiewisseling Versluys Groep

Bodegraven, 11 december 2020